Bestellen

Bestellen stap voor stap

Loungesetdiscounter.nl doet er alles aan om de bestelprocedure zo overzichtelijk mogelijk te maken. Hier ziet u stap voor stap het bestelproces. Dit bestelproces bestaat uit twee stappen: de winkelwagen en het afrekenen. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

De winkelwagen
Stap 1: Artikel in winkelwagen plaatsen

Heeft u een prachtige loungeset gevonden? Dan kunt u op de oranje ‘in winkelwagen’ knop klikken om het artikel in uw winkelwagen te plaatsen. Wilt u uw winkelwagen inzien, gebruik dan de knop ‘naar kassa en afrekenen’. Wilt u nog verder shopen, dan klikt u op verder winkelen en kunt u later op het winkelwagen teken klikken. 

Klik nogmaals op 'Naar kassa en afrekenen' of 'verder winkelen'.

Stap 2. Uw winkelwagen

In de winkelwagen heeft u de volgende mogelijkheden:

  1. Overzicht van de artikelen in uw winkelwagen
  2. De mogelijkheid om uw winkelwagen te legen, bij te werken of verder te winkelen
  3. Het totaal bedrag van uw bestelling
  4. Het afrekenen van uw bestelling

Het afrekenen
Stap 1. Adresgegevens

Nadat u op ‘doorgaan naar kassa’ heeft geklikt dan komt u in het overzicht van afrekenen terecht. Hier kunt u als eerste uw adresgegevens invullen.

  • Heeft u al een account gemaakt, dan kunt u inloggen boven aan de pagina.
  • Als u geen account bij Loungesetdiscounter/Tuinmeubelland heeft dan vult u uw adresgegevens in. Wel heeft u de mogelijkheid om een account aan te maken door het hokje voor ‘maak een account aan voor uw volgende bezoek’ aan te vinken. U moet nu ook een wachtwoord invullen.

Het aanmaken van een account is niet verplicht.

Ander afleveradres kiezen
U kunt uw bestelling op een ander afleveradres dan uw factuuradres. Vink hiervoor het hokje voor ‘verzenden naar hetzelfde adres’ uit. Er verschijnt nu een nieuw adresveld waar je het gewenste afleveradres in kunt vullen. 

Stap 2. Verzending
Naast uw adresgegevens ziet u informatie over het verzenden van uw bestelling. Hier ziet u of er verzendkosten in rekening worden gebracht. Meer informatie kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. 

Stap 3. De betalingswijze kiezen
Na het kiezen van uw verzending kunt u de gewenste betaalwijze aanvinken. Hierbij kunt u kiezen uit de volgende betaalmethodes:

  • iDeal
  • Mastercard
  • Visa
  • Betalen bij ontvangst
  • PayPal
  • Mistercash
  • GiroPay
  • Sofort e-banking
  • Afterpay

Stap 4. Leverdatum kiezen
Bij voorkeur leverdatum kunt u de gewenste leverdatum invullen:

  • Geplande bezorgdag – In de meeste gevallen kun je in het afrekenscherm een bezorgdag kiezen voor de levering van jouw order. Je kunt er, zonder tegenbericht, vanuit gaan dat jouw order op die dag geleverd wordt. Bij de levering van grote producten (zoals loungesets) geldt: Op de avond voor de levering ontvang je een bevestiging e-mail van onze transporteur. Het is daarom van belang om bij jouw bestelling een correct e-mailadres en een correct mobiel nummer te vermelden.
  • Levertijd in overleg – Stel dat er ‘levertij in overleg’ bij één van de producten staat, dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen voor het maken van een bezorgafspraak.
  • Extra bezorgdag – Woon je op de Waddeneilanden, in Zeeuws Vlaanderen, België of Duitsland? Dan kan het voorkomen dat er een extra bezorgdag gerekend wordt. Wij benaderen je voor een nieuwe afspraak wanneer er niet op de door jou gekozen datum geleverd kan worden.

Mocht u nog vragen hebben over bezorgen, afhalen, levertijden of betaling? Bekijk dan de informatie die gegeven wordt in het bestelproces. 

Stap 5. Bestelling afronden
Als u uw bestelling heeft gecontroleerd en de algemene voorwaarden heeft geaccepteerd dan kunt u op ‘Afrekenen’ klikken. U gaat nu naar de beveiligde betaalomgeving (https) voor uw opgegeven betaaloptie.

Wilt u een waardebon of cadaubon, deze kunt u het hokje ‘ik heb een waardebon' aanvinken en de code hier invullen.

Na het afronden krijgt u een orderbevestiging met daarin uw ordernummer. Kleine bestellingen worden verstuurd met DPD. Bij de bezorging van grote producten (zoals loungesets) krijgt u de avond voor de levering een bevestigingsmail van de transporteur. Het is daarom van belang om bij uw bestelling een correct e-mailadres en een correct mobiel nummer te vermelden.

Meer informatie over het verzenden van bestellingen kunt u vinden op de tarieven en levertijden pagina

Problemen bij het bestellen?
Loungesetdiscounter heeft haar best gedaan het bestelproces van Loungesetdiscounter.nl zo eenvoudig mogelijk op te bouwen. Lukt het om welke reden dan ook niet uw bestelling te plaatsen, neem dan telefonisch contact met ons op.

Bestelling wijzigen

Heeft u uw bestelling afgerond en wilt u onverhoopt iets wijzigen, geen enkel probleem! Probeer zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice om uw wijziging door te geven.

Bestelling annuleren

Wilt u uw bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Loungesetdiscounter

Problemen bij bestellen

Het bestelproces van Loungesetdiscounter proberen wij zo gemakkelijk mogelijk te houden. Heeft u een vraag over je bestelling, neem dan gerust telefonisch contact op.